featured
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bakanlık açıklamasında, her iki belediye başkanının da “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet” suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmalarda tutuklandığı belirtildi.

Açıklamada, Anayasa’nın 127. maddesi ve Belediye Kanunu’nun 47. maddesi gereğince Akpolat ve Turgut hakkında geçici tedbir kapsamında görevden uzaklaştırma kararı alındığı ifade edildi.

İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Adana Basin Haber Merkezi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!