featured
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Yardımcısı Demiralp’ten Türk Telekom Genel Müdürü Şahin’e ziyaret

Bakan Yardımcısı Demiralp’ten Türk Telekom Genel Müdürü Şahin’e ziyaret

Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

NAZLI ÖNGÖREN / ANKARA – BHA

Demiralp, ziyarete ilişkin sosyal medya paylaşımında Şahin’e yeni görevi için başarı dileklerini ileterek, “Yeni dönemde ülkemizin dijital vizyonuna değer katacak çalışmaların artarak süreceğine inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

Ziyarete dair paylaşımda bulunan Türk Telekom Genel Müdürü Ebubekir Şahin ise Bakan Yardımcısı Demiralp’i ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Şahin, “Sürdürülebilirlik ve dijital dönüşüm alanındaki çalışmalarımıza ilişkin yaptığımız kapsamlı değerlendirmeler, geleceğe yönelik yol haritamız için önemli bir katkı sağladı. Nazik ziyaretleri için Sayın Bakan Yardımcımıza teşekkür ediyor, güçlü iş birliğimizin önümüzdeki dönemlerde daha da pekişmesini diliyorum.” dedi.

Asfalt atılması tamamlanan yol, ulaşıma açıldı:

Bakan Yardımcısı Demiralp’ten Türk Telekom Genel Müdürü Şahin’e ziyaret
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Adana Basin Haber Merkezi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!