featured
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Büyükşehir, yol konforunu artıran çalışmalarını sürdürüyor

Büyükşehir, yol konforunu artıran çalışmalarını sürdürüyor

Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ORDU – BHA

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler öncülüğünde, geride kalan 6,5 yılı aşkın sürede 2.600 km yolu asfalt ve beton konforuna kavuşturan Büyükşehir Belediyesi, yol standartlarını yükseltmeye yönelik çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

Fatsa’dan çıkan bentonit Avrupa raflarını dolduruyor

Bu kapsamda Gürgentepe ilçesinde bugüne kadar 70 km yolu asfalt ve betonla buluşturan ekipler, aynı zamanda yol güvenliğini artırmak amacıyla 55 km hatta genişletme çalışması gerçekleştirdi.

Son olarak Çatalağaç–Işıktepe mahallelerine hizmet veren güzergâhta yürütülen çalışmalarda, iki adet keskin viraj tamamen ortadan kaldırıldı. Yol genişliği 4 metreden 7 metreye çıkarılarak, daha önce tek aracın güçlükle geçebildiği güzergâh, artık iki aracın aynı anda güvenli şekilde geçiş yapabileceği konfora ulaştırıldı.

Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların ulaşım güvenliğini artırmaya yönelik çalışmalarını il genelinde sürdürüyor.

Büyükşehi̇r, Yol Konforunu Artiran Çalişmalarini Sürdürüyor (5)Büyükşehi̇r, Yol Konforunu Artiran Çalişmalarini Sürdürüyor (4)

Büyükşehir, yol konforunu artıran çalışmalarını sürdürüyor
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Adana Basin Haber Merkezi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!